Klubben

Löddeköpinge Hundklubb är en oberoende hundklubb som verkar under Studiefrämjandet.

Det innebär att vi håller våra kurser i studiecirkelform. Vi har funnits sedan 1992. Vi håller kurser för valpar, grundkurser, vardagslydnad och agility, både höst- och vårtermin.

Vi finns i Lödde Sandskog där vi har en helt inhägnad plan som vi tränar på, som dessutom är väl upplyst när mörkret kommer. I den uppvärmda klubbstugan håller vi teori och fikar. Fika ingår för kursdeltagare och kan köpas av övriga till självkostnadspris.

Medlemsavgiften är 350:- per familj och år. Som medlem har du även fri tillgång till träningsplanen då det inte hålls kurser och kan träna själv, men vi förutsätter att du håller fint och plockar upp efter din hund. Vid vistelse på klubben ska du ha med dig ditt medlemskort och kunna uppvisa detta.

Vill du bli medlem betalar du in medlemsavgiften på vårt bankgirokonto 5388-2825 eller Swisha till nummer 123 580 4729 samt meddelar namn, adress, telefonnummer, emailadress och hundens namn.

Om du betalar med Swish måste du också skicka ett mail till vår kassör med följande uppgifter: ditt namn, adress, telefonnummer, emailadress och hundens namn. (Detta eftersom meddelandefältet i Swish är begränsat till 50 tecken). Maila till kassor@loddehundklubb.se

Hör gärna av dig om du har frågor om frågor angående kurserna eller klubbens verksamhet.

Vi behandlar alla personuppgifter i enlighet med GDPR.